Často kladené otázky malépůjčky

Pokud vracíte zboží v původním přepravním obalu, přelepte původní přepravní etiketu. Seznam provozoven naleznete zde. Do spřátelených obchodů dodáváme vždy jen výběr kousků, které si v nich můžete vyzkoušet a zakoupit. Pokud formulář nemůžete najít, nic se neděje. Přičemž není problém oblečení na požádání zkrátit a upravit. Pokud si tak objednáte třeba funkční běžecké oblečení a koupelnovou komodu, zřejmě se dočkáte dvou zásilek. Pokud se přihlásíte k odběru newsletteru nebo budete sledovat náš Facebook, neuteče vám ani nitka. Milí zákazníci, na této stránce naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Oba dokumenty jsou součástí balíku s objednaným zbožím. V navigaci vlevo si můžete vybrat konkrétní oblast otázek, která Vás zajímá.

MojeID - Často kladené otázky

. Půjčka na 5 let. * V případě, že se jedná o velmi rozměrné nebo těžké zboží, může být požadován speciální příplatek, který Vám bude sdělen v průběhu objednávky. Často kladené otázky malépůjčky. Peněžní prostředky jsou strženy z vašeho účtu až v okamžiku odeslání zboží z našeho skladu. PIN k zásilce obdržíte od společnosti PPL v e-mailu, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky. Samozřejmě ale platí, že rozdělením objednávky na více zásilek se nemění náklady na poštovné. Dobírka je zpoplatněna částkou. My vám pak dáme vědět, pokud se znovu objeví v nabídce nebo vymyslíme nějaký podobný. Jakmile Vaše zásilka opustí logistické centrum, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Aby mohla být změna provedena, bude potřeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. Kdyby však měly sloužit jako výdejna našeho e-shopu, bylo by to velmi komplikované jak pro ně, tak i pro nás. Je důležité, abyste do balíku vložil/a vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy a na balík nalepil/a přiložený Štítek pro zpětné zaslání. Někdy je také lepší umístit velmi odlišné zboží do různých balíků, aby se společnou přepravou nepoškodilo. Zásilku s vraceným zbožím nám můžete pomocí Vámi vybraného dopravce zaslat na adresu: Lidl E-Commerce Logistics s.r.o. Některé kousky došíváme, pokud je o ně velký zájem.

Často kladené otázky -

. Nechybí ani postup, jak reklamovat nebo vrátit zboží. Pokud nemáte tyto údaje po ruce, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k nákupu. Něco máme ušito raz dva, nad něčím strávíme dny i měsíce. Jednoduše stačí toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce. E-shop se snažíme obohatit o novinky alespoň jednou do měsíce. Celý seznam, kam se zrovna chystáme, najdete zde. Pokud je objednávka expedována ve více zásilkách, dojde ke stržení celkové částky až v momentu odeslání poslední zásilky z vaší objednávky. Pokud se pohybujete v Ostrově, můžete se po předchozí domluvě zastavit i v našem showroomu – rádi Vás uvidíme. Než se k nám vydáte, napište nám e-mail nebo nám zavolejte, abychom Vás mohli očekávat a byli na Vás připraveni. V případě, že je objednávka rozdělena do více zásilek, zaplatíte přepravní náklady pouze jednou. Coop dvůr králové nad labem družstvo - dobrá karta coop. Líbí se mi kousek oblečení, který je aktuálně vyprodaný. To zaplatíte vždy jen jednou ve smluvené výši. V případě, že zásilku doručuje společnost Česká pošta, můžete změnu doručovacích údajů provést zde. Z tohoto důvodu se může stát, že si na spojení se zákaznickou linkou nebo na odpověď na svůj e-mail chvilku počkáte. Pokud toužíte po konkrétním produktu, který je aktuálně vyprodaný, dejte nám o tom vědět. kroku objednávky, kde si rovnou vyberete akci, na kterou se v blízké době chystáme. V nabídce chybí má velikost. Určitě nás přijďte pozdravit, vyzkoušet si nové přírůstky. Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku nepřijmete nebo ji vrátíte. Chceme, aby všechny naše zákaznice měly stejnou šanci ulovit si nové kousky do šatníku. Dejte nám určitě vědět, o co máte zájem, a my se pokusíme to zohlednit a pracovat s tím i při tvorbě nové kolekce. Zboží zasíláme v rámci celé České republiky. Tam si oblečení můžete vyzkoušet a na místě se rozhodnout, jestli je to to pravé. V některých případech nás právě tato předsevzetí vedou k tomu, že zboží zasíláme ve více balících. V tomto případě prosím nezasílejte zboží na dobírku, vrácené zboží nebude přijato.

V současné době to tedy není možné. Jeho verzi ke stažení naleznete v sekci Právo na odstoupení od smlouvy nebo o něj můžete zažádat na naší zákaznické lince. Před odesláním zboží v PPL ParcelShopu se prosím ujistěte, že na zásilce je nalepen vždy pouze jeden Štítek pro zpětné zaslání. Platit můžete hotově nebo platební kartou při dodání zboží na Vámi zvolenou adresu nebo hotově při dodání zboží na výdejní místa PPL. Při platbě dobírkou zaplatíte za zboží až při jeho převzetí. Věříme, že si vyberete z naší nabídky. U některých to není možné, protože jsme limitovaní množstvím látky. Proto jsme zakázkovou výrobu v minulosti zrušili. Proto je nákup možný pouze přes e-shop a nijak jinak. Těší nás, že se zajímáte, hodně se ptáte a píšete. Podívejte se nejprve, zda odpověď na Váš dotaz nenajdete zde. Cestu zásilky pak můžete sledovat v detailu konkrétní objednávky přes tlačítko Sledování zásilky, které Vás přesměruje na stránky přepravce.

FAQ - často kladené otázky -

. U vyprodaných kousků můžete po přihlášení zakliknout, že o ně máte zájem.

Často kladené otázky - Braňo Škripek

. Dozvíte se například, jak nakupovat na našich stránkách, jaké výhody přináší osobní účet, jakým způsobem můžete zaplatit nebo jaké jsou možnosti dodání zboží. Stejnou částku zaplatíte, když si necháte zboží zaslat do odběrného místa PPL, tzv. O balení a rozesílání se však staráme sami a když vypustíme do světa nové kousky, je to většinou fofr a máme ruce plné práce. Pokud nebudete chtít využít naši bezplatnou službu, můžete samozřejmě zboží vrátit prostřednictvím Vámi vybraného přepravce. Můžete si i cokoliv předem objednat, neplatit za poštovné a svůj balíček si vyzvednout přímo na našem stánku. Jen musíte počítat s tím, že takto přizpůsobený střih pak již nelze vrátit. Zásilku není možné v tomto okamžiku z technických důvodů již měnit. U vyprodaných kousků můžete po přihlášení zakliknout, že o ně máte zájem. Můžete zajít do kteréhokoliv spolupracujícího obchodu s módou, jejichž seznam najdete tady. Zboží totiž máme umístěno ve více skladech a chceme, abyste nečekali na část zboží déle než je nutné. Při platbě kartou online, budete automaticky přesměrován/a na zabezpečené stránky platebního partnera WireCard za účelem provedení platby

Comentarios